fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Voorafgaand aan de activatie kreeg Young Perfect een duidelijk doel mee: ontwikkel een brand & shopper activatieconcept waarbij zoveel mogelijk shoppers Yakult Plus kunnen proeven.

 

Oplossing:

  • Een coole activatiesetting met de Funky Fridge
  • storytelling middels transparant LCD scherm
  • Verkoop, proeven én beleving op de winkelvloer
  • Second placement, Funky Fridge was de hele week aanwezig op winkelvloer

Onze klant vertelt:

Marlies Voorneman, Marketing Manager Yakult
“Wij hebben samen met Young Perfect aan de hand van de Shop Selector een specifieke winkelselectie gemaakt gebaseerd op de drie verschillende doelgroepen Rijpe Middenklasse, Welverdiend Genieten en Vergrijsde Eenvoud. Op deze manier hebben we gericht onze doelgroep geactiveerd bij de juiste winkels. Op de winkelvloer hebben we gekozen voor een nieuw concept: Funky Fridge. De koelkast maakte het mogelijk om ons totale assortiment te activeren. Een week lang second placement op de winkelvloer en een 2 daagse activatie middels een getrainde merkambassadeur heeft geleid tot een succesvolle sales conversie en een groot bereik. Het transparante LCD scherm met onze op maat gemaakte content zorgde voor een stuk storytelling en was een echte eyecatcher. Veel positieve reacties van de shoppers en supermarkten hebben ons ervan overtuigd dat dit een echte aanrader is om je merk onderscheidend op de winkelvloer te presenteren!”

 

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: