Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

De social media stonden in februari vol met waarschuwingen voor de professionele kwaliteit van de messen waarvoor shoppers kunnen sparen. De messen werden zelfs trending topic toen ook het NOS-journaal en EditieNL er over berichtten.

 

Inspelen op actualiteit

De timing kon niet beter, want toen het messentopic trending werd, volgden de eerste shoppers de workshop Snijden als een Chef op de winkelvloer van Albert Heijn. Inderdaad, met diezelfde messen.

 

Krachten bundelen

De workshop is een initiatief van Brand Loyalty, Young Perfect en Albert Heijn. Uitgangspunt: een mes hoort nu eenmaal scherp te zijn. De uitdaging is om consumenten snijtechnieken te leren, zodat ze beter en veiliger gaan snijden. Door krachten te bundelen hebben we samen een bijzondere merk- en shopperactivatie ontwikkeld.

 

Informatie, inspiratie, educatie

Onder leiding van een professionele chefkok leerden zij een perfecte brunoise te snijden van courgette, aubergine, tomaat, ui en paprika. Ieder uur won de beste workshopdeelnemer een mes uit de messenset. Naderhand kregen alle deelnemers een weckpot met zelfgesneden groenten, een Bertolli olijfoliespray en een receptenkaart van ratatouille mee naar huis. Voor de zekerheid voegden we ook een pakje Hansaplast pleisters toe, want zelfs de beste chef snijdt zich wel eens in de vingers.

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: