Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Voorafgaand aan de activatie kreeg Young Perfect een viertal doelstellingen mee. De single en duo packs Wilhelmina Pepermunt Klein & Krachtig dienden op ludieke wijze geïntroduceerd ter worden. Middels fun & beleving moet het merk Welhelmina Pepermunt Klein & Krachtig geladen wordt. Er diende geproefd te worden, en er moest een sales uplift gegenereerd worden.

 

Oplossing:

2-daagse activatie bij 34 AH XL filialen, middels een ‘proef, spel en winner per store’ mechanisme.

  • Actiemechanisme proeven: Iedere shopper mag Klein & Krachtig proeven
  • Actiemechanisme spel: Iedere shopper mag sjoelen en kan 1 gratis single pack Klein & Krachtig winnen.
  • Actiemechanisme winner per store: Bij aankoop van 1 duo pack Klein & Krachtig maakt shopper kans op een sjoelbak.
  • 2 Daagse ‘proef, spel en winner per store’ merkactivatie bij 34 Albert Heijn winkels
  • Second placement
  • Verlenging van activatie middels kortingscoupon van 25% bij aankoop 1 single pack Klein & Krachtig geldig in de week ná de activatie.
  • Online support: Social Media

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: