fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Vogelaar Vredehof zorgt er dagelijks voor dat miljoenen mensen kunnen genieten van de lekkerste appels en peren. Al 50 jaar worden deze appels en peren bij Albert Heijn aangeboden, een jubileum dat gevierd mag worden! Als onderdeel van deze festiviteiten, ontwikkelde Young Perfect in samenwerking met Vogelaar Vredehof en Albert Heijn een uniek activatieconcept dat fun en educatie moeiteloos combineert: de 3D Appelwijzer.

De 3D Appelwijzer is een levensgrote representatie van de bekende smaakwijzer; een manier om shoppers te helpen met het maken van hun appelkeuze door aan te duiden hoe zoet-zuur, hard en sappig een appel is. De setting bestaat uit een blow-up appel omgeven door gekleurde zuilen. Iedere zuil is voorzien van een glazen stolp waaronder de meest bekende en geliefde appelrassen van Vogelaar Vredehof gepresenteerd liggen. Denk bijvoorbeeld eens aan de Golden Delicious, Elstar of Granny Smith.

 

Uitdagende proeverij

Drie weken lang rouleert de 3D Appelwijzer langs een vijftal speciaal door Young Perfect geselecteerde locaties. Het gezamenlijke kenmerk van deze winkels is dat deze volop beleving en interactie zoeken op de winkelvloer. Middels de 3D Appelwijzer worden shoppers uitgedaagd om buiten de gebaande paden te treden en op een leuke manier meer te leren over de veelzijdigheid van appels. Een activatie met de focus op vers waarbij de categorie een extra impuls krijgt.

Tijdens de activatie worden shoppers door een tweetal Young Perfect merkambassadeurs meegenomen in de diverse appelrassen en hun onderlinge verschillen. Alle appels vallen ook ter plekke te proeven. Shoppers worden zo uitgedaagd om verder te kijken dan de appel die ze altijd kopen. Zij kunnen dus echt appels met appels vergelijken!


 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: