fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Op zoek naar een lekker snoepje? Fan van fruitgums, maar dan wel zonder allerlei vreemde toevoegingen? Denk dan eens aan Smilegummi; de fruitgum met echt fruitsap, natuurlijke kleurstoffen en vitamines. Begin maart gingen Young Perfect merkambassadeurs de winkelvloer op om deze vrolijke fruitgums onder de aandacht te brengen van shoppers bij Albert Heijn.

Tijdens de activatie loopt de merkambassadeur door de winkel met een zogenoemde ‘bellytray’ waarin zakjes Smilegummi gepresenteerd liggen. Shoppers worden meegenomen in de zes verschillende smaken en varianten van Smilegummi en krijgen natuurlijk de mogelijkheid om het product te proeven. Een theater van twee displays en een totem op de winkelvloer zorgen voor extra exposure en een gemakkelijke call-to-action bij interesse. En een mooie bijkomstigheid? Smilegummi Fruitmix is verkozen tot beste product van het jaar 2018 – 2019 in de categorie Zoetwaren! Als dat niet voor extra aandacht zorgt.

 

Holland’s Got Talent

In de week van activatie geldt, naast een landelijke afprijzing, een leuke actie waar shoppers bij aankoop van een Smilegummi product kans maken op een VIP arrangement (inclusief ritje in een limousine) naar de live finaleshow van RTL4 televisieprogramma Holland’s Got Talent. Deze actie maakt onderdeel uit van een grootschalige campagne waarbij de Smilegummi producten via diverse media gepresenteerd worden aan het Nederlandse publiek.

Meer informatie over de producten van Smilegummi? Check de website: www.smilegummi.nl.

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: