Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

De lente, en daarmee het aspergeseizoen, is aangebroken! Een mooi moment om deze bijzondere, oer-Hollandse periode, af te trappen op een net zo bijzondere locatie: Mall of the Netherlands, de grootste shopping mall van Nederland. Vanaf een gouden kookeiland wordt het witte goud van eigen bodem, de asperge, volop in het zonnetje gezet. Lokale ondernemers dragen ook hun steentje bij resulterend in fantastische en inspirerende recepten. Een mooie samenwerking tussen Fresh!, ZON fruit & vegetables en Young Perfect.

Mall of the Netherlands huist een 2.500 m2 tellende koop- en eetmarkt met de meest verse en lokale producten. Via een levendige, open en sociale locatie staan shoppers bij Fresh! oog-in-oog met de verschillende ambachtslieden en kunnen zij meekijken met hun bereiding. Het ideale platform voor een inspirerend activatieconcept! De doelgroep? Een gemêleerd publiek van echte food lovers die bewust kiezen voor verse en ambachtelijke producten. ZON fruit & vegetables heeft met haar aspergekookdemonstratie de absolute primeur binnen dit activatieconcept.

 

Gaan voor goud

Te midden van de Fresh! versmarkt staat een opvallend gouden kookeiland opgesteld. Dit kookeiland, normaliter go-to locatie voor allerhande kookdemonstraties, vormt het stralende middelpunt voor ons witte goud van eigen bodem. Een professionele kok en heuse ‘Eatertainer’ nemen shoppers bij Fresh! hier mee in een zestal inspirerende aspergegerechten met de asperges van ZON fruit & vegetables. Show- en live cooking staat hier centraal.

 

Lokale ondernemers zijn de helden

Ook de ondernemers van Fresh! spelen een belangrijke rol tijdens de kookdemonstratie. Naast de asperges, zijn namelijk ook hún producten de helden van de gerechten. Denk bijvoorbeeld eens aan gegrilde asperges met Ibérico ham, aspergesoep met gerookte zalm of zelfs asperge-ijs. Naast de lokale ondernemers van Fresh! biedt de kookdemonstratie ook mooie kansen voor AH XL Rijswijk, op steenworp afstand van Fresh! Shoppers bij Fresh! vullen hun versrecept immers aan met producten van de lokale supermarkt. Kortom, een interessante kruisbestuiving met lokale ondernemers en AH XL.

 

 

No food waste

De aspergekookdemonstratie wordt aangekondigd via de speciale ‘Leidsenhage Vernieuwt’ app, de projectnaam van Mall of the Netherlands. Shoppers kunnen zich via deze app inschrijven voor een aspergeschilworkshop. Tijdens de kookdemonstratie wordt om het uur een groep ingeschreven shoppers uitgenodigd om aan het gouden kookeiland plaats te nemen. Zij leren dan hoe zij het beste asperges kunnen schillen, en hoe de schillen gebruikt kunnen worden voor het trekken van een heerlijke aspergebouillon; de basis van een aspergesoep. Want voedselverspilling, daar steken we graag een stokje voor.

 

Aspergekookdemonstratie on- en offline

Naast de Leidsenhage Vernieuwt app, wordt de kookdemonstratie ook uitgebreid aangekondigd via de overige online kanalen van Fresh! Denk hierbij aan Instagram Stories reportages, foto’s, video’s en Facebook posts. Daarnaast ontvangen nieuwsbriefhouders voorafgaand aan de kookdemonstratie een aankondiging per e-mail en vestigt kleurrijk instore POS-materiaal extra aandacht op het concept.

 

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: