Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Hartje zomer maakten SPAR University en Young Perfect een gaaf nieuw concept bekend: Try&Buy. Na een succesvolle kick-off krijgt dit concept in september een mooi vervolg. Cloetta speelt binnen het Try&Buy concept namelijk perfect in op de bijzondere doelgroep van SPAR University: studenten en millennials. Met haar Red Band 30% minder suiker producten beloofde het weer een fantastisch feestje te worden op de winkelvloer!

De aandacht trekken van jonge twintigers die tussen twee colleges door even snel de dichtstbijzijnde supermarkt inschieten – het is niet makkelijk! Met deze gedachte in het achterhoofd ontwikkelde Young Perfect in opdracht van Cloetta een activatie die zéker niet over het hoofd wordt gezien. De welbekende slogan ‘Red Band, als je voor pret bent!’ stond hierbij aan de basis.

 

Twee zakken worden live characters

Tijdens de activatie krijgen twee varianten uit de Red Band 30% minder suikler lijn de volle aandacht: Berries Mix en Luchtige Mix. Deze winegums bevatten minder suiker, maar zijn net zo lekker. Als verrassingseffect worden deze twee varianten op de winkelvloer tot leven gewekt. Hoe? Door de ontwikkeling van een tweetal opvallende Red Band outfits. Speciale Premium Brand Ambassadors van Young Perfect brachten, gekleed in deze bijzondere outfits, de pret van Red Band naar de winkelvloer.

 

 

Red Band Rad

Tijdens de activatie worden shoppers bij SPAR University verrast door de opvallende Red Band 30% minder suiker dames. Zij kunnen proeven van de heerlijke Berries Mix en Luchtige Mix en krijgen de kans een gokje te wagen aan het speciale Red Band Rad. Met een simpele draai maakt de shopper kans op kleine én grote zakken Red Band 30% minder suiker. En delen zij een foto bij het rad via social media met #alsjevoorpretbent? Dan maken zij kans op een snoeppakket voor het hele studentenhuis!

 

Try&Buy

Het Try&Buy concept komt, net zoals tijdens haar kick-off in juni, volop tot uiting via offline én online middelen. Via speciaal Try&Buy POS-materiaal met Red Band branding kan geen bezoeker van SPAR University meer om het concept op de winkelvloer heen. Ook de bekende SPAR University LCD-schermen spelen hierbij een belangrijke rol. Try&Buy kenmerkt zich verder via de speciale SPAR University app. Tijdens de activatieperiode is hierbinnen een Try&Buy aanbieding voor Red Band 30% minder suiker geladen. Bevalt het product op de winkelvloer? Dan kan de shopper de aanbieding in de SPAR University app activeren en via self-checkout afrekenen. Wel zo makkelijk!


 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: