fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Kaas en tosti’s zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden; een fantastische guilty pleasure voor velen. Toen CONO Kaasmakers onze hulp inriep om de tosti een maand lang op een voetstuk te plaatsen, konden wij dan ook niet snel genoeg ‘ja’ zeggen. Het BAR-concept® kreeg een transformatie, en de tostiBAR® was geboren!

De tostiBAR® doet gedurende een vijftal weken een combinatie van retailers aan. Van PLUS tot SPAR University, alles om shoppers – en echte kaasliefhebbers – te attenderen op de producten van Beemster. Niet via een reguliere sampling, maar geheel in lijn met het BAR-concept®, waarbij bewust gekozen wordt voor een on-the-go maaltijdoplossing zónder reguliere afprijzing. Zo ondersteunen wij de shopper van nu in haar hang naar snel, makkelijk en flexibel consumeren.

 

Beemster tosti to-go

Binnen de tostiBAR® kunnen shoppers na aankoop van een Beemster product naar keuze, een heerlijke tosti to-go laten maken. Direct op de winkelvloer! Hiervoor wenden zij zich tot de kaasmeester en enthousiaste merkambassadeur welke de setting bemannen. Deze geven shoppers meer uitleg over het concept en de vier tostirecepten: Classic Dutch, Going Green, BBQ Delight en Serving Fish. Allen recepten die de veelzijdigheid van de tosti met Beemster kaas optimaal demonstreren.

 

tostiBAR® bij SPAR University

De tostiBAR® maakt in week 21 en 22 zijn opwachting bij SPAR University. Hier wordt deze binnen het, inmiddels welbekende, Try&Buy concept geschaard. In tegenstelling tot overige retailers, krijgen shoppers bij SPAR University de mogelijkheid om hun plakken Beemster kaas om te ruilen voor een heerlijke tosti to-go. Voordelig en ideaal voor een snelle break tussen de tentamens en colleges door. De actie wordt aangekondigd middels de bekende LCD-schermen in de winkels en kleurrijk Try&Buy POS-materiaal.

 

Online en offline met elkaar verbinden

Ter vergroting van het bereik van de tostiBAR® activatie, wordt een verbinding gemaakt tussen on- en offline communicatie; het verbinden van de clicks & bricks. Een speciale QR-code op het tostiBAR® POS-materiaal leidt geïnteresseerden naar een landingspagina met daarop de speciale tostirecepten én bereidingsvideo. Een teaservideo via de social media kanalen van Beemster wekt voorafgaand aan de activatieronde extra de aandacht, en siert de LCD-schermen bij SPAR University.

 

Tosti-Tijd

De tostiBAR® maakt onderdeel uit van een grootschalige campagne waarbij Beemster de tosti een maand lang op een voetstuk zet: Tosti-Tijd. Tijdens deze periode gaan zij op zoek naar de lekkerste tostirecepten via Facebook, Instagram en radiozender Q-Music.

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: