Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Onze Food Imagineer bedacht en ontwikkelde voor het Nationaal Food Congres een ambachtelijke hangopbar voor de activatie van Driscoll’s en een streetfoodkar voor huisgemaakte dimsums.

De Driscoll’s hangopbar

Hangop roept herinneringen op aan oude tradities. We staken dit oer-Hollandse zuivelgerecht in een nieuw jasje. De alom bekende hangop kreeg een culinaire twist door vier verrassende smaakcombinaties met Driscolls zachtfruit, likeur en specerijen:

  • Blackberry | Southern Comfort | Cinnamon
  • Strawberry | Limoncello | Fresh Mint
  • Blue Berry | Grand Marnier | Orange zest
  • Raspberry | Tequila | Lime Zest

Streetfood: huisgemaakte dim sums

Deze activatie draaide niet zozeer om het laden van een bepaald merk of product. De Food Imagineer liet met deze activatie dat een food design om meer dan food alleen draait. Vers, ambacht, interactie, de juiste setting en aankleding en zintuiglijke prikkeling trekken de aandacht, lokken de mensen naar de plek van aankoop en zorgen voor een beleving die hen nog lang bij blijft.

 

Betrokkenheid creëert beleving

In de supermarkt legt zo’n foodconcept een directe link tussen de shopper en kok. Zij krijgen letterlijk een kijkje in de keuken en zien waar hun eten vandaan komt. Zo wordt food meer dan alleen voedsel dat op je bord ligt. Zo wordt food een mooi verhaal over duurzaamheid, eerlijkheid en inzicht in de herkomst en bereidingswijzen van het eten.

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: