Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Halverwege 2018 maakten Nestlé en Starbucks bekend de producten van Starbucks ook buiten de filialen van deze bekende koffieketen te verkopen. Vandaag de dag zijn deze producten niet meer weg te denken uit de supermarkt. Een mooie manier voor shoppers om ook thuis te kunnen genieten van heerlijke Starbucks koffiemomenten. Nestlé ontwikkelde een impactvolle Starbucks setting waarmee de beleving van Starbucks koffie op de winkelvloer gedemonstreerd wordt. Het Starbucks At Home assortiment wordt via dit meubel, en de speciaal opgeleide Young Perfect merkambassadeurs, extra onder de aandacht gebracht.

Het opvallende Starbucks meubel brengt met haar luxueuze uitstraling de echte Starbucks beleving naar de winkelvloer. Op het meubel staan de verschillende varianten binnen het Starbucks At Home assortiment gepresenteerd. Want, Nespresso, Dolce Gusto, bonen- of filterapparaat… het assortiment kent voor ieder zetsysteem een passende koffie. Van sterke espresso dark roast, tot medium roast en espresso blond. Zo is er voor de shopper altijd een eigen favoriet te kiezen.

 

“Houdt u meer van lichte, of sterke koffie?”

Tijdens de activatie kan de shopper de bekende Starbucks smaken en haar verschillende zetmethodes ervaren. Zo wordt er gebruik gemaakt van de Nespresso machine en het Dolce Gusto apparaat, waarbij de shopper kan kiezen uit een zevental koffievarianten. Speciaal door Nestlé opgeleide merkambassadeurs, weten de shopper over iedere variant een uitgebreide uitleg te geven. Precies zoals ook in de filialen van deze koffieketen gebeurt.

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: