fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Met haar slogan ‘unexpected freshness’, handige verpakkingen en gevarieerd aanbod aan smaken zet Sportlife zich op de kaart als marktleider binnen het segment ‘refreshment’. Een sterke aantrekkingskracht onder jongeren biedt daarnaast een mooi uitgangspunt voor een activatie onder juist deze doelgroep. En waar kan dit nu beter dan bij SPAR University? Eind maart stond Sportlife dan ook op universiteits- en hogeschoolterreinen met een opvallende en sportieve activatie waarbij studenten de strijd met elkaar aangingen… op ski’s!

 

#unexpectedfreshness

Tijdens de activatie daagt een tweetal merkambassadeurs shoppers bij SPAR University uit om deel te nemen aan een ski battle. Nek aan nek skiën zij op een skisimulator tegen de klok. Degene die als eerste alle lampjes laat branden wint! En delen de deelnemers een foto van hun battle onder de hashtag  #unexpectedfreshness, dan maken zij kans op vijf kaarten voor Snowworld. Ideaal om de battle ook op de echte lange latten voort te zetten!

 

De helden van Sportlife

Het Sportlife assortiment kent vier ‘hero’ smaken die verkrijgbaar zijn in zowel potten als pakjes en multipacks. Juist deze potten zijn echter minder bekend onder jongeren en vormen daarom de basis van de activatie. Vanuit een Belly Tray worden samples van de smaken uitgedeeld aan shoppers bij SPAR University. Een mooie gelegenheid om hen kennis te laten maken met de potten en direct te wijzen op de actiekorting op deze producten.

 

Try&Buy

De Sportlife activatie valt onder het, inmiddels welbekende, Try&Buy concept binnen SPAR University. Hier krijgen shoppers bij SPAR University winkels via Try&Buy de mogelijkheid om een product live in de winkel uit te proberen binnen een ludieke setting waar beleving centraal staat. Bevalt het product? Dan kunnen zij de aanbieding in de speciale SPAR University app activeren en via self-checkout afrekenen. Aanbiedingen binnen het Try&Buy concept worden daarnaast via de bekende LCD-schermen en via kleurrijk POS-materiaal gecommuniceerd.

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: