Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Een inspirerende manier om de kwaliteit, smaak en veelzijdigheid van Carbonell Olijfolie Extra Virgen te activeren, is door shoppers te laten ervaren hoe zij het product kunnen gebruiken in een heerlijke, gezonde maaltijd. Voor thuis of onderweg. Een maaltijd die teruggrijpt op nostalgie en authenticiteit en een focus heeft op vers en gezondheid: de Salad in a Jar.

 

Inspelen op trends en behoeften

Hoe kan je gezond – en bovenal lekker – eten zonder dat het voorverpakt is of veel moeite kost om te bereiden? Door een glazen weckpot te vullen met ter plekke vers gesneden groenten en saladeverrijkers.

Door de jars op de juiste wijze te vullen, blijven de producten tot wel 48 uur vers, knapperig en vol van smaak. De Mason Jars bestaan al meer dan 100 jaar, maar zijn in 2014/2015 mondiaal populairder dan ooit. Mason Jars voldoen niet alleen aan de behoefte aan authenticiteit en DIY, maar bieden drukke shoppers ook het gemak van een maaltijd on the go. Kortom: we zorgen voor relevantie!

Bovendien zijn de Mason Jars nog niet gespot in de Nederlandse supermarkt. Hier ligt nog een mooie kans om shoppers te verrassen, verwennen en verleiden.

 

Cross categorie multibrand activatie

Door Carbonell Olijfolie, Lassie Quinoa, Tivall Vega gegrilde stukjes, John West tonijnmoot, Galbani Mozzarella Orecchiette en de verse producten van Albert Heijn te combineren binnen één shopperactivatie en foodconcept, bieden we shoppers een relevante oplossing: een lekkere, gezonde maaltijd in een handomdraai. Zo versterken sterke merken elkaar.

 

Activatiemechanisme

  • Premium: shoppers ontvangen bij aanschaf van een fles Carbonell Olijfolie
    en een salade naar wens in een een Ball Mason Jar cadeau. De Jar wordt
    ter plekke door onze merkambassadeurs gevuld met een heerlijke salade
    en toppings naar keuze.
  • Korting: alle activatieproducten zijn op advies van Young Perfect in de
    aanbieding. Ideaal voor shoppers die de Salad in a Jar thuis nog eens zelf
    willen bereiden.

De activatie is samen met AH Promotie Management gerealiseerd. Ook ondersteunde de merkactivatie de AH Bonus spread: verse salades.

 

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: