fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Met de campagne ‘Hero Cassis, da’s pas Cassis’ richt Hero Benelux zich specifiek op een jongere doelgroep, dit om het merk Hero onder jongeren aan te jagen. Een opvallend onderdeel van deze campagne is het activeren bij SPAR University; dé perfecte retailer om deze jongeren te bereiken. Young Perfect ontwikkelde in samenwerking met Hero Benelux en Touchscreen Marketing de Hero Cassis game; een perfecte manier om Hero Cassis extra onder de aandacht te brengen. Maar dan wel op ludieke en interactieve wijze!

Tijdens de activatie lopen shoppers bij SPAR University bij binnenkomt direct de ‘Zeeuwse meisjes’ tegen het lijf. Hun opvallende klederdracht is een knipoog naar de Zeeuwse Zwarte Bes die gebruikt wordt als hoofdingrediënt van Hero Cassis Zero. Alsof dit nog niet genoeg ‘stopping power’ heeft, trekt een grote ‘Play & Win’ banier de aandacht; een verwijzing naar de Hero Cassis Game.

 

Hero Cassis Game

Het principe van de game is simpel: scan de QR-code op de banier en ‘stapel’ de blikjes Hero Cassis. Heb je genoeg blikjes gestapeld voordat je af bent, dan win je een gratis blikje Hero Cassis Zero of Hero Cassis the Original! Deelnemers kunnen na het spelen van de game hun naam invullen, zo weten zij ook direct waar zij staan ten opzichte van de ‘concurrentie’!

 

Try&Buy

De Hero Cassis Zero activatie valt onder het, inmiddels welbekende, Try&Buy concept binnen SPAR University. Hier krijgen shoppers bij SPAR University winkels via Try&Buy de mogelijkheid om een product live in de winkel uit te proberen binnen een ludieke setting waar beleving centraal staat. Bevalt het product? Dan kunnen zij de aanbieding in de speciale SPAR University app activeren en via self-checkout afrekenen. Aanbiedingen binnen het Try&Buy concept worden daarnaast via de bekende LCD-schermen en via kleurrijk POS-materiaal gecommuniceerd.

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: