Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Sterke merken versterken elkaar in deze multi brand activatie in Allerhande-thema. De merkambassadeurs wekken – met een houten meubel en banner – de nieuwsgierigheid van de shoppers, die zo kennismaken met Piadine, Italiaans platbrood. Met originele recepten, die op dat moment in de Allerhande ook in de schijnwerpers staan, kunnen de consumenten gelijk aan de slag.

Piadine kun je dagelijks gebruiken voor bijvoorbeeld een snel diner, een lekkere snack, een hapje of als broodvervanger. Door acht A-merken te combineren – Loriana, Bertolli, Nutella, Zanetti, Parma, Chiquita, John West en Grand’Italia – wordt getoond hoe divers Piadine is. Je kunt het namelijk met allerlei vullingen naar eigen smaak maken. Alexander Sebregts, food imagineer bij Young Perfect, creëerde drie heerlijke variaties: piadina parmaham, piadina tonijn en piadina banaan-Nutella.

De activatie is door Young Perfect samen met AH Promotie Management gerealiseerd. Binnen één shopperactivatie en foodconcept versterken merken elkaar én wordt de shopper geïnspireerd. Daarnaast is Piadine ook het thema van het Allerhande-magazine. Dit heeft een positief effect op de activatie.

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: