Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Al meer dan 20 jaar zijn de wijnen van Bodega Norton exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Heerlijke Argentijnse wijnen die Bodega Norton graag extra onder de aandacht brengt van de AH shopper. Maar hoe activeer je een product dat volgens de wetgeving niet geproefd mag worden? Laat dat maar aan ons over!

Tijdens de activatie ervaren shoppers waar de wijnen van Bodega Norton vandaan komen. Door middel van een VR-bril wanen zij zich in de Argentijnse wijnvelden en de Bodega Norton wijnopslag; zónder te proeven! Virtual Reality, VR, is een computertechniek die een nieuwe werkelijkheid creëert. Deze belevingstechniek wordt gerealiseerd door middel van een scherm dat zich in bril bevindt. De zichtbare werkelijkheid wordt hierbij vervangen door de computer gegenereerde nieuwe wereld.

 

VR experience thuis

Heeft een shopper weinig tijd om in de winkel plaats te nemen voor de VR experience? Geen probleem. Via een handige QR-code op divers POS-materiaal kunnen zij de wereld van Bodega Norton ook thuis ervaren. Zo heeft de shopper de mogelijkheid een flyer mee naar huis te nemen, en bieden kartonnen flessenhangers een schat aan informatie.

Het is niet de eerste keer dat Young Perfect Virtual Reality inzet tijdens een activatie. De Chiquita VR case was eerder al een groot succes.

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: