Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Een bijzondere en speciale activatie ontwikkelen waarbij goed eten én de AGF-afdeling in het zonnetje gezet worden? Daar hebben wij wel oren naar! In opdracht van Nestlé’s MAGGI zochten wij voor dit concept de samenwerking met retailer PLUS op. Na enkele brainstormsessies werd ‘MAGGI MealDeal’ geboren.

‘Goed eten. Daar houden we van’’. Je hebt deze slogan vast al eens voorbij horen komen bij PLUS. Het merk MAGGI kan zich hier goed in vinden. Sterker nog, hun doel is om iedereen dagelijks te laten genieten van een zelfgemaakte maaltijd met voldoende groente: ‘wij gaan voor goed!’ Binnen het MAGGI MealDeal concept krijgen shoppers de mogelijkheid om inspiratie op te doen voor heerlijke zelfgemaakte, makkelijke en volwaardige maaltijden met de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid groente. Niet één, niet twee, maar maar liefst vijf verschillende recepturen en dagen.

 

Doordeweeks activeren

Met MAGGI MealDeal wordt maaltijdinspiratie geboden op de dag zelf. Niet vroeg op de dag of in het weekend, maar echt op de ‘prime time’ momenten; momenten waarop de boodschappen voor het avondeten gedaan worden. Zo staan onze merkambassadeurs op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 14:30 – 20:00 uur op de winkelvloer, terwijl de activatie op woensdag een uurtje eerder start en ophoudt. Waarom? Op woensdag zijn de basisscholen veelal eerder uit.

De 7 geselecteerde PLUS winkels ontvangen elk een, speciaal met hen afgestemd, aantal activatiedagen. Dit aan de hand van winkelend publiek bij hen in het filiaal. Zo krijgt één winkel 5 dagen lang een MAGGI activatie, bij een ander filiaal kunnen shoppers dinsdag tot en met vrijdag terecht voor de MAGGI MealDeal, en bij de overige vijf filialen wordt 3 dagen lang geactiveerd.

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: