Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Ruim 10 jaar geleden staken Friesland Foods – tegenwoordig FrieslandCampina – en Young Perfect de koppen bij elkaar voor een duurzaam en praktisch activatiemiddel. De Shophopper was geboren! Nu, in 2018, wordt dit oude concept letterlijk in een nieuw jasje gestoken tijdens de activatie van Mona Oops!: het lekkere toetje ongeregeld van FrieslandCampina.

Mona lanceert een verrassende nieuwe mix aan smaken en texturen voor als je echt zin hebt in wat lekkers: Mona Oops! Een dikke romige yoghurt met chocolade chunks, vers fruit en noten. Half geroerd, half geswirld – dwars door elkaar heen en verkrijgbaar in twee verschillende verpakkingsformaten: zowel om te delen als voor on-the-go. Mona Oops! is verkrijgbaar in drie verschillende smaken: Choco Choco, Lemon Cheesecake en Peach Hazelnut. Onze merkambassadeurs brachten dit nieuwe product volop onder de aandacht op de winkelvloer, de handige Shophopper stond hierbij aan de basis.

 

Shophopper

De Shophopper bestaat uit een winkelwagen met een kartonnen ombouw welke qua vormgeving perfect aansluit op het merk en/of product: in dit geval dus Mona Oops! Met behulp van de Shophopper kan de merkambassadeur vrij door de winkel bewegen zonder vast te zitten aan één bepaalde plaats. Hierdoor kan de shopper pro-actief benaderd worden én is het activatiemiddel ook gemakkelijk in te zetten bij kleinere winkels. Proefvoorraad kan tijdens de activatie ín de Shophopper geplaatst worden, wel zo handig om direct een call-to-action te maken.

Tijdens de Mona Oops! activatie werd, naast de Shophopper, gebruik gemaakt van een opvallende Mona Oops! statafel. Op deze manier konden uitgedeelde samples gemakkelijk aan tafel opgegeten worden en werd extra exposure op de winkelvloer gecreëerd.

 


Benieuwd naar de originele Shophopper? Bekijk de video hieronder!

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: