Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Opvallen in een drukke retailomgeving; het is een uitdaging. Want hoe genereer je nu stopping power in een omgeving waar je gebombardeerd wordt met prikkels? Voor Philips bedachten en verzorgden wij een impactvolle activatie om haar meterschap met huishoudelijke apparaten bij Albert Heijn onder de aandacht te brengen van de shopper. A-merken Alpro en Chiquita bleken de ideale match om, samen met Philips, tot een smakelijke invulling te komen: Lekker Smooth!

Tijdens de activatie inspireert een Young Perfect merkambassadeur shoppers met een tweetal heerlijke smoothies. Te bereiden in… juist, een Philips blender! Food Designer Kika Boomgaard ontwikkelde een vrolijk gekleurde smoothie bowl met Alpro Haverdrink No Sugars, Chiquita bananen, frambozen, munt en lijnzaad: Lovely Pink. En ook aan een zuurtje is gedacht. De Ener-C smoothie met diezelfde Haverdrink en banaan, worteltjes, sinaasappel en kurkuma maakt de kleurrijke activatie compleet. Dit alles uiteraard in een ‘Lekker Smooth!’ jasje.

 

Van offline naar online

Voor liefhebbers van de smoothies zijn receptenkaarten beschikbaar. Deze geven direct inzicht in de aan te schaffen producten. QR-codes op de receptenkaarten leiden naar bereidingsvideo’s van beide smoothies. Handig, zo kunnen de recepten namelijk ook gemakkelijk thuis gemaakt worden!

 

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: