Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Met de drukke decembermaand achter de rug, is januari voor veel mensen een moment om het weekmenu weer eens kritisch onder de loep te nemen. Gezonder eten is hierbij vaak een goed voornemen. Met deze trend in het achterhoofd start begin 2020 een grootschalige ‘Lekker Bezig!’ campagne bij Albert Heijn. Een lokale Voedingscoach adviseert en inspireert winkelend publiek hierbij over gemakkelijk, gezond en lekker eten.

Na een zeer succesvolle pilot in 2019, wordt de Lekker Bezig! campagne in 2020 uitgerold over maar liefst 180 dagen. Tijdens de activatie adviseert en inspireert een lokale ‘Voedingscoach’ – een gecertificeerd diëtist of voedingskundige – winkelend publiek bij Albert Heijn over gezonde voeding. De Voedingscoach maakt hierbij gebruik van een speciale ‘interactieve tafel’. Middels aanraking van de tafel worden shoppers door een menu van gemakkelijke, gezonde en lekkere gerechten geleid, van ontbijt tot diner. Geluidseffecten en aantrekkelijke content dienen hierbij als extra trigger om eens bij de Voedingscoach langs te lopen.

 

Lokaal activeren en inspireren

Iedere Voedingscoach is speciaal geselecteerd op basis van de locatie van zijn/haar eigen praktijk. Shoppers ontvangen, naast antwoord op al hun vragen over gezond eten, na, namelijk ook de uitnodiging een vrijblijvend gesprek op de eigen praktijk. Een mooie manier om de drempel tot een gezondere levensstijl te verlagen.

 

Schijf van Vijf recepturen

De door de Voedingscoach geadviseerde recepten zijn allen terug te vinden in de speciale ‘Lekker Bezig!’ flyer. Deze kan de shopper bij interesse mee naar huis nemen, en bevat ook contactinformatie van de Voedingscoach.

Recepturen opgenomen in de Lekker Bezig! campagne worden allen gemonitord door Leonie Hoogewerf, Consultant Voeding & Gezondheid bij Albert Heijn. Dit om te allen tijde te voldoen aan de richtlijnen van de Gezondheidsraad met betrekking tot de Schijf van Vijf.

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: