Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Voorafgaand aan de activatie kreeg Young Perfect een duidelijk doel mee: ontwikkel een brand & shopper activatieconcept waarbij het échte boerderijgevoel naar de winkelvloer bij Albert Heijn wordt gebracht en wat aansluit bij het Boerderij-thema ‘Leef het boer’n leven’.

Oplossing:

  • Een ludieke activatiesetting die de spaaractie behorende bij het thema ‘Leef het boer’n leven’ tot leven brengt
  • Een échte Campina boer die het verhaal achter de producten en over het boerenleven vertelt
  • Een premium merkambassadeur gecast als boerendochter
  • Educatie, verkoop, proeven, beleving én sparen op de winkelvloer

Onze klant vertelt:

Pleuni Rohof, Activatie Specialist FrieslandCampina:
“De winkelvloeractivatie was voor FrieslandCampina een belangrijk onderdeel van de totale campagne in samenwerking met Albert Heijn. De winkelvloer leent zich perfect voor een letterlijke doorvertaling van de look & feel van het Boerderij-thema en de rol hierin van onze merken, door de inzet van juiste materialen in de juiste promoweek. In samenwerking met Young Perfect zijn we erin geslaagd om met de verschillende activaties de shopper het verhaal achter onze merken en producten te vertellen en extra directe sales te genereren. Dit alles samen maakte het voor zowel de shopper, Albert Heijn als voor ons een feestje op de winkelvloer!”

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: