Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Brood saai? Zeker niet! Speciaal voor AH Category Management Brood en Borgesius-Bakkersland, ontwikkelden wij een multi brand, cross-category activatie: Lang Leve de Boterham!

De ‘Lang Leve de Boterham’ activatie is onderdeel van de worpwijziging op de broodafdeling van Albert Heijn. In samenwerking met AH Promotie Management en Borgesius-Bakkersland claimden we de hele maand september als broodmaand om de boterham weer hip te maken en de categorie maximaal onder de aandacht te brengen.

 

‘Broodstudio’

Gedurende september werden alle AH XL Kookstudio’s wekelijks omgebouwd tot echte ‘Broodstudio’s’. Iedere week stond een ander broodrecept en -soort centraal. Merken Hero, Heinz, Danone Hüttenkäse, Beemster en Princes stonden hierbij maximaal in het zonnetje.

  • Week 36: Tosti’s
  • Week 37: Wentelteefjes
  • Week 38: Veggie Boterham
  • Week 39: Clubsandwich

Enkele feiten:

  • Week 36 tot en met 39
  • 37 winkels, 3 dagen per winkel
  • > 1.000.000 shoppers per week bereikt!

Naast deze wekelijkse invulling binnen de Kookstudio’s, werd bij AH XL Eindhoven Limburglaan een heus Lang leve de Boterham pop-up restaurant geopend. Drie dagen lang konden shoppers gratis plaatsnemen en kiezen uit de acht heerlijke boterhamrecepten.


Bekijk hieronder het Lang Leve de Boterham pop-up restaurant bij AH XL Limburglaan:

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: