fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Al sinds 1857 levert John West wilde vis van de beste kwaliteit; heerlijke producten die direct klaar zijn voor gebruik en ideaal toepasbaar zijn in tal van gerechten. Om shoppers mee te nemen in de wereld van en de mogelijkheden met John West producten, ontwikkelde Young Perfect een impactvolle setting gebaseerd op de campagne ‘John West op z’n best’. Een mooie manier om verschillende doelgroepen te laten ontdekken hoe je op je best bent met John West.  

 

Iedereen op z’n best met John West

Conserven, in dit geval visconserven: een categorie die te kampen heeft met een uitdagende versperceptie. Tijdens de activatie ‘John West, vis op z’n best’ wordt shoppers op speelse en uitnodigende wijze geleerd dat conserven absoluut niet onder doen voor minder lang houdbare producten. Sterker nog, het is in sommige gevallen juist de betere en toegankelijkere keuze. Vanuit de gedachte ‘Iedereen op z’n best met John West’ claimt John West dan ook gezondheid en well-being in de breedste zin. Het is op alles en iedereen toepasbaar: de jonge sporter die veel eiwitten en proteïne nodig heeft, of juist de oudere dame die graag wat extra vitaminen binnen krijgt. Young Perfect vertaalde een tweetal aan ‘John West op z’n best’ gelieerde pay-offs door naar een activatie op de winkelvloer: ‘John West, sporten op z’n best!’ en ‘John West, borrelen op z’n best!’

 

Showcooking vanuit de visserboot van John West

Om shoppers mee te nemen in de wereld van John West, bedacht en ontwikkelde Young Perfect een setting met volop uitstraling en beleving: de John West vissersboot. Vanuit deze setting verzorgt een tweetal getrainde merkambassadeurs een dynamisch samenspel waarbij speciale sport- en borrelrecepten middels showcooking aangeboden worden aan de shopper. Op het menu? Twee heerlijke pasta’s en twee verrassende bruschetta’s, allen passend bij de verschillende gebruiksmomenten waar binnen de campagne op ingespeeld wordt.

 

A meal for champions

Aan de basis van de vier activatierecepten staan Brenda Frunt en Erik te Velthuis. Beide houden zich op professioneel vlak bezig met sportvoeding, en gingen voor John West de uitdaging aan om visrecepten te ontwikkelen die geschikt zijn voor een sportieve lifestyle en die ook nog eens bijzonder makkelijk te maken zijn. Een mooie vertaalslag naar de gezondheidstrend die zich binnen de retailwereld manifesteert.

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: