Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Voor Ferrero ontwikkelden we een speciale kerstactivatie met drie touchpoints in en rondom Albert Heijn Gelderlandplein. Elegantie, schoonheid en feestelijkheid liepen als een gouden draad door de customer journey van Ferrero Rocher.

 

Activatie:

  • Shoppers proeven bij de entree gratis Ferrero Rocher
  • Bij de entree zingt het kwartet Charmony a capella kerstmuziek in een retrostijl. Het koor zorgt voor ‘stopkracht’, passanten ervaren een kerstsfeer uit de zwoele jaren ’50 terwijl een Ferrero Rocher wordt aangeboden.
  • Verderop in de winkel verleidt een massa second placement de shoppers met een gewilde promotie: koop een product, ga met je kassabon naar de shop-in-shop van Ferrero en kies een kerstbal met wens.
  • De conceptstore is het derde touchpoint waar shoppers de elegantie van het merk beleven. Zo loopt de Ferrero kerstbeleving als een gouden draad door Albert Heijn Gelderlandplein.

Opdrachtgever aan het woord

“Uit ervaring weten we dat mensen vooral rond de feestdagen Ferrero Rocher in huis halen. Mensen willen graag iets bijzonders voor elkaar doen: de tafel elegant versieren of een klein extra cadeautje presenteren. De gouden uitstraling van Ferrero past daarom heel mooi in deze kerstperiode. Ferrero is echt iets wat verbindt en mensen blij maakt. Dat willen we met onze kerstwensen nog eens extra benadrukken.”

 

Ferrero store-in-store in de media

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: