Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

De Airfryer; tegenwoordig niet meer weg te denken uit de keuken van veel Nederlandse huishoudens. Weg met die vieze luchtjes en minder vet – klinkt goed! Ondanks deze gezonde kenmerken denk je bij een Airfryer toch al snel aan het bereiden van snacks, terwijl er nog zoveel méér mogelijk is! In samenwerking met Philips, Aviko en Kwekkeboom mochten wij demonstreren dat een Airfryer echt niet alleen geschikt is voor speciale gelegenheden. Want, met een Airfryer is het ‘Alle Dagen Feest’!

De ‘Alle Dagen Feest’ activatie is tot stand gekomen via de categorie van Albert Heijn; deze had de wens voor een Multi Brand Airfryer activatie. Een mooie gelegenheid om de Airfryer, in al haar glorie, in het zonnetje te zetten. Merken Aviko en Kwekkeboom werden aangehaakt om dit te bewerkstelligen, met ook elk hun eigen doelstelling. Zo wil Aviko graag weg bewegen van het snackmoment en echt gezien worden als maaltijdcomponent. Tijdens de activatie wordt via een receptenboekje dan ook inspiratie geboden voor recepten voor iedere dag van de week. Kwekkeboom brengt haar ovensnacks graag extra onder de aandacht van de Albert Heijn shopper. Daarnaast demonstreren zij hoe lekker en krokant snacks uit de Airfryer zijn.

 

Winkelselectie

De ‘Alle Dagen Feest’ activatie is een tweedaagse activatie waarbij maar liefst 36 Albert Heijn XL en 64 Albert Heijn filialen worden aangedaan. In de winkelselectie is een bewuste keuze gemaakt voor filialen waar zowel het assortiment van Philips, Kwekkeboom en Aviko, als de doelgroep vol vertegenwoordigd is. Activatiedagen variëren van donderdag tot en met zondag. De keuze voor twee bepaalde dagen per filiaal hangt samen met de zogenoemde ‘high traffic’ momenten in de winkel.

 

‘Alle Dagen Feest’ op de winkelvloer

Bij een activatie die draait om de Airfryer moet natuurlijk wel duidelijk zijn dat het ook daadwerkelijk om de Airfryer gaat. Met deze gedachte in het achterhoofd is voor AH XL filialen dan ook een impactvolle setting met diepvries ontwikkelt waar menig shopper nog eens even extra naar omkijkt. Een grote blow-up Airfryer en branding bestaande uit volop sfeerfoto’s zorgen hier voor een opvallend geheel. De setting wordt voor extra impact al aan het begin van de activatieweek op de winkelvloer geplaatst; zo kan geen enkele shopper meer om het ‘Alle Dagen Feest’ concept heen! Reguliere Albert Heijn filialen ontvangen een mooie Demobile setting met omboog, volledig in het ‘Alle Dagen Feest’ thema.

 

De activatie zelf

Gedurende de activatie kunnen shoppers proeven van de heerlijke Kwekkeboom Oven Black Angus Bitterballen en de Aviko Airfryer Specialiteiten Mini Aardappel Kroketjes. Deze worden ter plekke voor hen bereid op de winkelvloer. Winkelend publiek wordt daarnaast meegenomen in de verschillende mogelijkheden van het Aviko Airfryer assortiment middels een interessant en inspirerend receptenboekje. Ook Kwekkeboom neemt shoppers mee in de verschillende mogelijkheden van hun assortiment middels een leuke inspiratiekaart. En willen shoppers de producten, waaronder de Philips Airfryer, direct aanschaffen? Dan geldt tijdens de activatieweek een mooie landelijke aanbieding op alle te activeren producten. Op die manier is het helemaal alle dagen feest!

 

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: