Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Voorgaand aan de activatie kreeg Young Perfect een duidelijke doelstelling mee: brand awareness Castel VeRy vergroten. Daarnaast diende er traffic gegeneerd te worden naar het aperitievenschap, en moest er marktonderzoek worden gedaan naar de merkbekendheid van Castel VeRy.

 

Oplossing:

Een 2-daagse activatie bij 35 AH XL filialen waar premium merkambassadeurs de shoppers zowel het aperitievenschap wijzen als met de Young Perfect Activation Analyser een marktonderzoek afnemen.

 

Onze klant vertelt:

Marcel Just de la Paisières, Trade Marketing Manager Groupe LFE:
“De Activation Analyser heeft voor ons direct zijn waarde bewezen. Tijdens de winkelactivatie heb je een extra “tool” om de shopper even vast te houden en kan je meer informatie geven over jouw product. Het verhaal kan je ook gelijk visueel maken door het tonen van verschillende afbeeldingen op de iPad.

Daarnaast hebben wij middels de korte enquête zeer bruikbare insights gekregen. Denk hierbij aan de voorkeuren van de shopper/consument tbv smaak, prijs en verpakking. Met de verkregen informatie kunnen wij onze producten verder innoveren en daarnaast de category manager de meerwaarde van ons product aantonen. Wij gaan de Activation Analyser dus zeker vaker inzetten!”

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: