fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Horen, zien, voelen, ruiken en proeven… alle zintuigen werden geprikkeld tijdens ‘Boer op de Vloer’! Ook dit jaar kregen shoppers van Albert Heijn de kans rechtstreeks met de Campina boer in gesprek te gaan. Een fantastische activatie die onderdeel uitmaakt van de Dutch Agri Food Week 2017, waarvan zowel Albert Heijn als FrieslandCampina partner zijn.

Maar liefst 100 Campina boeren verruilden begin oktober hun boerderij één dag voor de winkelvloer. Hier kon winkelend publiek uitgebreid met hen in gesprek. Verhalen werden ondersteund middels een multi-zintuiglijk blow-up melkpak.

 

Feiten over deze activatie:

  • 100 AH winkels
  • 100 Campina boeren
  • 100 Merkambassadeurs
  • 100 Multi-zintuiglijke blow-up melkpakken
  • 500.000 shoppers bereikt!

Bij AH XL Eindhoven, Limburglaan pakten we extra uit. Voor de winkel stond een grote RMO (Rijdende Melk Ontvangst) tankwagen geparkeerd, inclusief enthousiaste chauffeurs. Binnen werd het winkelend publiek ontvangen door Boer Joost inclusief tractor, die uitgebreid met shoppers in gesprek ging over zijn werk. Hiernaast konden er in de huiskamer heerlijke Campina producten geproefd worden, en mochten shoppers in de fabriek zelf aan de slag met het maken van yoghurt. Kinderen kregen in de melkweide de kans om een heus ‘Melkhulp’ diploma te halen. Zij mochten met de boer in de tractor en bij het enorme melkpak werden alle zintuigen geprikkeld. Voor het blijvende aandenken aan deze ‘Boer op de Vloer’ ervaring stond een photobooth paraat.

Kortom, een spectaculaire belevenis die een wel heel bijzondere twist gaf aan de zaterdagboodschappen!


Bekijk hieronder een sfeerimpressie van ‘Boer op de Vloer’ bij AH XL Limburglaan:

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: