fbpx
Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Melk, kwark, yoghurt… waar komt het eigenlijk vandaan? Middels de jaarlijkse ‘Boer op de Vloer’ campagne leggen FrieslandCampina melkveehouders dit vol enthousiasme aan Albert Heijn shoppers uit. Een inspirerende activatie waarbij volop beleving wordt toegevoegd aan de categorie. Young Perfect staat inmiddels al enkele jaren aan de creatieve basis van de Boer op de Vloer activaties. Zo ook dit jaar!

Tijdens de Boer op de Vloer activatie wordt de shopper bij maar liefst 100 Albert Heijn locaties meegenomen in het proces van ‘gras tot glas’. Oftewel, van de koeien in de wei, tot het glas melk bij je ontbijt. Het uitgangspunt dit jaar is een interactief bord, waarbij kinderen al puzzelend meer te weten komen over het werk van een melkveehouder. Dit alles onder toeziend oog en met uitleg van de Campina melkveehouder zelf. Natuurlijk valt er ook wat te proeven, al die verhalen over zuivel maken namelijk hongerig! Een merkambassadeur laat shoppers Campina kwark en yoghurt proeven met verschillende toppings van granen en fruit. Dit alles vanuit een vrolijke, landelijke setting. Als dat niet opvalt!

 

Albert Heijn XL Limburglaan

In Eindhoven wordt tijdens ‘Boer op de Vloer’ extra uitgepakt. Bij AH XL Limburglaan worden shoppers op de parkeerplaats al verrast door een grote RMO (Rijdende Melk Ontvangst) wagen. Binnen is een Boer op de Vloer themaplein opgesteld. Net zoals bij andere AH vestigingen, geeft een melkveehouder hier uitleg over het proces van ‘gras tot glas’ via het interactieve bord. Ook het enorme melkpak dat eerdere jaren succesvol is ingezet keert terug. Shoppers kunnen hier alle zintuigen prikkelen, en horen, zien, voelen, ruiken en proeven hier allerlei aspecten van het boerenleven.

 

Proeven is geloven

Uiteraard kan in de winkel zelf ook geproefd worden van de verschillende Campina producten. Want, proeven is geloven! Bevalt het? Dan ontvangen shoppers bij aankoop van twee Campina producten een heerlijke yoghurt of kwark to-go op het themaplein! Hier staat namelijk een yoghurt en kwarkbar opgesteld waar een Young Perfect merkambassadeur ter plekke het to-go product klaarmaakt. Een photobooth maakt vervolgens het themaplein compleet. Shoppers kunnen hier ‘op de foto’ met de koeien waar het tijdens deze hele campagne om draait. Plezier gegarandeerd!

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: