Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Bertolli bestaat 150 jaar en wie jarig is, trakteert. Daarom bedacht Young Perfect voor dit jubileum twee unieke merk- en shopperactivaties op de winkelvloer bij Albert Heijn. De innovatie zat in foodpairing, de bijzondere bereidingswijzen en verrassende demobiles.

 

Wandelende ijscomannen

De Walker kreeg een nieuwe variant: de draagbare ijscokar. Hiermee wandelden Bertolli-ijscomannen op de winkelvloer van Albert Heijn en trakteerden shoppers op hoorntjes met authentiek olijfolie-ijs. Italiaanse muziek prikkelde het nostalgische gevoel nog eens extra.

De Bertolli-ijsmannen maakten daarna de call to action door shoppers te laten kennismaken met de limited edition, vintage olijfolieflessen. Als extra actiemechanisme kregen shoppers bij aankoop een gratis schenktuit.

 

Olijfolie-ijs van de teppanyakiplaat

Wat is de overtreffende trap van de wandelende Bertolli-ijscoman? Een ijscoman die op een ijskoude teppanyakiplaat vers caprese-ijs bereidt met tomaat, mozzarella, basilicum en Bertolli-olijfolie. Een spectaculaire primeur in de wereld van Nederlandse brand & shopper activaties!

Ben jij benieuwd hoe we deze koude teppanyakiplaat kunnen inzetten om jouw merk te activeren? Neem dan gerust contact met ons op.

 

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: