Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Uitdaging:

Publiciteit | merkzichtbaarheid | Imago beïnvloeding | Beemster kaas storytelling & USP’s
Proeven van Beemster kaas.

 

Oplossing:

Samen met Beemster hebben we de ludieke merkactivatie campagne ‘Liefs uit de Polder’ gestart.

Tot en met eind september bezoeken onze Beemster kaasmeisjes circa 30 grote steden in Nederland, waaronder Amsterdam, Den Haag en Breda. In elke stad gaan zij op ludieke gele Beemsterfietsen een tour maken. Onderweg stoppen de kaasmeisjes op meerdere locaties om Beemsterkaas te laten proeven en ‘Liefs uit de polder’ ansichtkaarten en ballonnen uit te delen aan het publiek. Daarnaast kan het publiek met de kaasmeisjes op de foto, waarna de foto’s via www.liefsuitdepolder.nl via Facebook te delen zijn met vrienden, familie en bekenden.

“Voortaan eet ik alleen nog Beemster!”

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: