Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Uitdaging:

Ontwikkel een creatief idee om de nieuwe, plantaardige Alpro drinks in de markt te zetten, met focus op Amandeldrink, middels samplings en tastings.

 

Oplossing:

Speciale activatie meubels: Tam Tam en Coolpro:
Speciaal voor Alpro hebben we de ‘Tam Tam’ ontwikkeld om instore flexibel te zijn en zo nog meer shoppers te kunnen bereiken. De nieuwe drinks van Alpro, Amandel-, Hazelnoot- en Rijstdrink, worden op deze wijze uniek gedemonstreerd op de winkelvloer, zowel binnen de grote als minder grote winkels. Voor de grote winkels wordt het koelmeubel ‘Coolpro’ ingezet. De concepten van de settings sluiten aan bij de multimediale Alpro Proeftuin Campagne.

Winkelselector | Shopperselectie:
Middels de ‘winkelselector’ van Young Perfect zijn de beste locaties geselecteerd, waar de shoppers, matchen met het shopperprofiel van Alpro drinks.

Premium Merkambassadeurs:
Om het storytelling bij de activatie optimaal in te zetten, worden de demonstraties verzorgd door “premium merkambassadeurs”. Deze merkambassadeurs hebben een training & coaching traject van Young Perfect Academy gevolgd. Zij beschikken hierdoor over de ultieme productkennis en achtergrond informatie van Alpro en haar drinks.

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: