Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

De Aziatische keuken heeft ongelooflijk veel te bieden: heerlijke producten, gerechten, smaken, geuren en tal van variatiemogelijkheden. Via haar landelijke campagne ‘Amazing Asia’, neemt AH België shoppers mee in deze mogelijkheden. Niet enkel via statische branding, maar ook via een inspirerende, en vooral, opvallende activatie op de winkelvloer. Aan Young Perfect de taak dit traject van concept tot uiteindelijke invulling op de winkelvloer tot een succesvol einde te brengen. Een mooie samenwerking tussen AH België Category Management, AH België winkels en Young Perfect.

De Amazing Asia campagne komt maar liefst drie weken lang volop tot uiting op de winkelvloer bij AH België winkels. Gedurende de drie activatieweken wanen deze winkels zich in Aziatische sferen middels een drietal impactvolle settings boordevol Aziatische aankleding en producten. Een opvallende pagode bij binnenkomst in de winkel geeft een goed beeld van de te verkrijgen Aziatische producten bij Albert Heijn; zowel private label als A-merken. De pagode biedt shoppers een Aziatische maaltijdoplossing door alle producten bij elkaar te presenteren – een mooi stukje cross-selling.

In een authentiek Aziatisch kookhuisje bereidt de Young Perfect merkambassadeur iedere week een ander Aziatisch gerecht welke shoppers ter plaatse kunnen proeven. En zijn zij geïnspireerd om het gerecht ook thuis te maken? Dan is er een receptenkaart beschikbaar om mee naar huis te nemen.

 

Chinese Snackmuur

Naast de pagode en het Aziatische kookhuisje beschikt de Amazing Asia activatie nog over een derde setting die gedurende de activatieperiode rouleert langs de filialen: de Chinese Snackmuur. Gedurende de activatie plaatst de merkambassadeur het gerecht van die week in de Snackmuur welke shoppers hier, zoals het een echte snackmuur betaamt, zélf uit kunnen halen. Het meubel is – vanzelfsprekend – een knipoog naar de authentieke Chinese muur, maar ook naar de gemiddelde Belg die zich toch wel verbaast over het snackgedrag van Nederlanders. Met de Nederlandse roots van Albert Heijn, een leuke gelegenheid om ook Belgen eens kennis te laten maken met deze, toch wel Nederlandse, gewoonte. Een gelegenheid die shoppers bij AH België maar al te graag aangrijpen en erg kunnen waarderen!

 

Live instructie

Voorafgaand aan de activatieperiode is een speciaal door Young Perfect geselecteerde groep merkambassadeurs op live instructie geweest in het Activation Lab. Hier leerden zij alle ins en outs op het gebied van de Aziatische keuken bij Albert Heijn. Ook stond een kookles op het programma waarbij de drie te bereiden gerechten uitgebreid besproken én getest werden. Want, proeven is geloven!

 

© 2018 - Young Perfect | Volg ons: