Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Agrimarkt, de Zeeuwse supermarktformule, bestaat dit jaar 45 jaar en benaderde Young Perfect om vier activaties op de winkelvloer te verzorgen. De thema’s waren pompoenen, Zeeuwse mosselen, regionaal rundvlees en gourmetten.

 

Aanpak

Voor inspiratie hoefden we het niet ver te zoeken. Wat Agrimarkt als supermarktformule zo uniek maakt, is de focus op regionaal, vers en seizoenen. Die focus liep als een rode draad door onze activatiesettings. Agrimarkts waarden kwamen terug in de merchandise, demomeubels, slogans en branding, als ook in de activiteiten voor de shoppers, receptuur, gerechtpresentatie en rol van de merkambassadeur.

 

Schatten uit de Zeeuwse zee

Denk je aan Zeeland, dan denk je aan Zeeuwse mosselen. Shoppers proefden de  mosselen van viskwekerij Neeltje Jans. De mosselen werden terplekke uit het water geschept en bereid met groente, saus en zeewierbrood.

Tijdens deze activatie werkten een kok en merkambassadeur nauw samen. De kok zorgde voor de perfect bereiding. De ambassadeur nodigde shoppers uit om te komen proeven. Zo maakten shoppers kennis met het product en het verhaal erachter. Shoppers schepten vervolgens zelf een emmer superverse mosselen uit Agrimarkts mosselmachine met stromend zout water.

 

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: