Young Perfect Young Perfect

076 520 29 33

Agrimarkt, de Zeeuwse supermarktformule, bestaat dit jaar 45 jaar en benaderde Young Perfect om extra beleving op de winkelvloer te brengen. Young Perfect verzorgde vier activaties met de thema’s pompoenen, Zeeuwse mosselen, regionaal rundvlees en gourmetten.

 

Aanpak

Voor inspiratie hoefden we het niet ver te zoeken. Wat Agrimarkt als supermarktformule zo uniek maakt, is de focus op regionaal, vers en seizoenen. Die focus liep als een rode draad door onze activatiesettings. Agrimarkts waarden kwamen terug in de merchandise, demomeubels, slogans en branding, als ook in de activiteiten voor de shoppers, receptuur, gerechtpresentatie en rol van de merkambassadeur.

 

Zeeuwse pompoen in de schijnwerpers

De herfst, Halloween en pompoenen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Agrimarkt wilde jong en oud laten kennismaken met de pompoenen van de eigen kleigrond.

  • Workshop ‘maak je eigen pompoensoep’
    Shoppers maakten samen met getrainde merkambassadeurs een verse pompoensoep met Zeeuwse producten.  De pompoenen kwamen van de vruchtbare kleigrond in Geersdijk. Ook de room en spek vonden hun oorsprong in Zeeland. Zo kwamen productverhalen uit de regio via de zintuigen tot leven. Shoppers vonden alle ingrediënten en een receptenkaart binnen handbereik, zodat ze ook thuis het recept konden bereiden.
  • Workshop pompoenmaskers maken
    Kinderen leerden hoe ze zelf een halloweenmasker konden maken met de sierpompoenen van Agrimarkt. De knutselactiviteit werd telkens afgestemd op de leeftijd van de kinderen. Onze merkambassadeur hielp hen op weg met materialen, mooie voorbeelden en ondersteunde ze waar nodig.

© 2020 - Young Perfect | Volg ons: