Mensen in de buurt met elkaar verbinden; een doel waarvoor AH Valkeniersplein in Breda geregeld alles uit de kast haalt. Via creatieve initiatieven bewijzen zij méér te zijn dan enkel een supermarkt. Er wordt graag iets terug gedaan voor haar klanten en het meest recente initiatief is hierop geen uitzondering. Supermarktmanager André Boersma sloeg de handen ineen met Young Perfect (brand- en shopperactivatiebureau), Auto Indumij Renault, Emmi (van de kaas) en Bertolli (van de olijfolie) voor een ware belevenis op vier wielen.

Het idee ontstond enige tijd geleden in de kantine toen een medewerker gekscherend riep: “Kunnen we geen auto weggeven aan onze klanten?” Boersma reageerde vervolgens met “even kijken of het past…”; een nieuw initiatief was geboren! Gedurende de feestdagen maken klanten bij AH Valkeniersplein kans op een fantastische prijs: een jaar lang gratis autorijden in een Renault Twingo! De actie wordt groots aangekondigd via kleurrijk reclamemateriaal in de winkel en een levensgrote raamsticker van de te winnen auto aan zowel binnen- als buitenkant van de winkel. De catchphrase ‘even kijken of het past’ neemt ook online een vlucht in de aankondigingsvideo op het eigen Facebookkanaal van AH Valkeniersplein. De te winnen auto is gedurende de actieperiode namelijk volop te bewonderen in de winkel zelf.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *