Instore

Young Perfect is gespecialiseerd in Instore Brand & Shopper activation.
De shopper, de belangrijkste doelgroep voor zowel A-merken als retailers,
bevindt zich immers… Instore, oftewel op en rond de winkelvloer.

 

Waarom instore brand- en shopperactivaties?

  • Essentieel onderdeel om je totaalcampagne 360 graden in te vullen en uit te rollen
  • Shopper beïnvloeden tijdens de shopper journey
  • De perfecte kans om de shopper 1-op-1 te bereiken
  • Storytelling is selling
  • Meten is weten > mogelijkheid tot het verkrijgen van shopper insights
  • Mogelijkheid tot afstemmen van locaties op specifieke shopperdoelgroepen
  • Creëren van merk- en winkelbeleving
  • Hogere omzet en positieve merkattitude

Wat biedt Young Perfect instore?

  • Ontzorgen van totaalproces; van conceptonwikkeling tot executie & evaluatie
  • Op maat gemaakte rebrandable Demobile (stands)
  • Second placements (i.c.m. demonstratie)
  • Merkambassadeurs & styling kleding
  • Uitgebreide briefings
  • Young Perfect Academy: (product)trainingen voor de Merkambassadeurs
  • Young Perfect winkelselector: matchen van shopperdoelgroep en demografische kenmerken
  • Evaluatierapportages (op maat)

Young Perfect gaat verder…
Samen bepalen we de (shopper)marketingdoelen. Daarna gaat ons creatief team de ontwikkelfase in. Je kunt kiezen tussen een standaard brand & shopper activatie of een tailor made concept. Of we gaan zelfs nog een stapje verder en ontwikkelen een geheel nieuw concept passend met de ‘shopper en brand values’ van jouw unieke merk.

  • Instore: Shophopper AH & Appelsientje
  • Instore: Douwe Egberts ERT-kanaal | Non food
  • Instore: Kiosk AH XL
  • Instore: EXPERIENCE MEUBEL Douwe Egberts koffie experience
  • Instore: Beemster Beemster
  • Instore: Coolpro Meubel Alpro & AH
  • Instore: YPsilon Koelmeubel
  • Instore: Basic Demobile® Heinz Talking Label
  • Instore: Food service demo Professionele kok groothandel
  • Instore: Sarista Beanfunnel Douwe Egberts